Gamedec. Granica rzeczywistości

Z encyklopediafantastyki.pl
Wersja W.sedenko (dyskusja | edycje) z dnia 17:12, 1 cze 2012
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
Gamedec. Granica rzeczywistości

Marcin Przybyłek

Gamedec granica.jpeg
Język oryginału polski
Forma Zbiór opowiadań
I wydanie polskie 2004
Wydawca Supernowa
Autor okładki Tomasz Piorunowski
ISBN 8370541658
Cykl: Gamedec
poprzednia
brak
następna
Gamedec. Sprzedawcy lokomotyw
Kupisz w: Solarisnet.pl

Ludzkość końca XXII wieku jest podzielona: jedni żyją w realium, inni wybierają sieć. Gry zaspokajają wszelkie ludzkie potrzeby. To kosmiczne loty i baśniowe przygody, areny e-sportowe, nawiedzone domy, nielegalne tereny łowieckie i miasta zboczeńców? Tam, gdzie są ludzie, pojawiają się problemy. Rozwiązuje je Torkil Aymore. Gierczany detektyw. GAMEDEC.

Świat gier dzieli od rzeczywistości bardzo cienka granica. Torkil Aymore, GAMEDEC, przekroczył ją wiele razy. Każdy szczegół ma znaczenie. Więc rozejrzyj się dookoła. Masz pewność, że znajdujesz się w realium?

Zawartość tomu

  • Gamedec: Małpia pułapka
  • Gamedec: Polowanie
  • Gamedec: Syndrom Adelheima
  • Gamedec: Zawodowiec
  • Gamedec: Granica rzeczywistości
  • Gamedec: Błędne koło
  • Gamedec: Rajska Plaża
  • Gamedec: Finta
  • Gamedec: Flashback
  • Gamedec: 3 Listopada
  • Gamedec: Mrok
  • Gamedec: Anna
Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
Nawigacja
Narzędzia
Pomoc
Szablony