Fantastyka - klucz do wyobraźni
A.jaworski (dyskusja | edycje) |
|||
Linia 25: | Linia 25: | ||
| następna = | | następna = | ||
| kup = | | kup = | ||
− | }}==Opis= | + | }} |
+ | ==Opis== | ||
W kolejnych rozdziałach książki Autor zaprezentował możliwości wykorzystania literatury fantastyczno-naukowej i fantasy na lekcjach w gimnazjum. Postęp techniczny, którego świadectwem jest rozwój multimediów i Internetu, ma ogromny wpływ na młodych ludzi. Stawia to nowe zadania przed szkołą, która powinna tłumaczyć i wykorzystywać najnowsze zjawiska cywilizacyjne dla potrzeb nauczania i dydaktyki. Rodzajem klucza do wyobraźni współczesnej młodzieży jest właśnie fantastyka. Całość powiązana jest z programem nauczania języka polskiego w klasach I-III gimnazjum do podręczników Anity Gis Zrozumieć słowo. | W kolejnych rozdziałach książki Autor zaprezentował możliwości wykorzystania literatury fantastyczno-naukowej i fantasy na lekcjach w gimnazjum. Postęp techniczny, którego świadectwem jest rozwój multimediów i Internetu, ma ogromny wpływ na młodych ludzi. Stawia to nowe zadania przed szkołą, która powinna tłumaczyć i wykorzystywać najnowsze zjawiska cywilizacyjne dla potrzeb nauczania i dydaktyki. Rodzajem klucza do wyobraźni współczesnej młodzieży jest właśnie fantastyka. Całość powiązana jest z programem nauczania języka polskiego w klasach I-III gimnazjum do podręczników Anity Gis Zrozumieć słowo. |
Aktualna wersja na dzień 11:14, 6 lut 2012
Fantastyka - klucz do wyobraźni. Poradnik dla nauczycieli języka polskiego w gimnazjum | |
Język oryginału | polski |
Forma | książka krytycznoliteracka |
Pierwsze wydanie | 2001 |
I wydanie polskie | 2001 |
Wydawca | Wydawnictwo ARKA |
Autor okładki | Ewa Chade |
Ilustracje | Renata Dolata, Dorota Domagała |
ISBN 83-87964-18-2 |
Opis
W kolejnych rozdziałach książki Autor zaprezentował możliwości wykorzystania literatury fantastyczno-naukowej i fantasy na lekcjach w gimnazjum. Postęp techniczny, którego świadectwem jest rozwój multimediów i Internetu, ma ogromny wpływ na młodych ludzi. Stawia to nowe zadania przed szkołą, która powinna tłumaczyć i wykorzystywać najnowsze zjawiska cywilizacyjne dla potrzeb nauczania i dydaktyki. Rodzajem klucza do wyobraźni współczesnej młodzieży jest właśnie fantastyka. Całość powiązana jest z programem nauczania języka polskiego w klasach I-III gimnazjum do podręczników Anity Gis Zrozumieć słowo.