Danuta Psuty
J.piszczek (dyskusja | edycje) (Utworzył nową stronę „{{Autor | Imię =Danuta | Nazwisko =Psuty | Grafika =Danuta_Psuty.jpg | Podpis = ...”) |
J.piszczek (dyskusja | edycje) |
||
Linia 30: | Linia 30: | ||
}} | }} | ||
'''Danuta Psuty''' (rocznik 1988) urodziła się w Łodzi i to miasto ją inspiruje. Kocha estetykę secesyjną i historię rewolucji przemysłowej. Lubi technologię, skończyła politechnikę łódzką. Pisze od 2017. Od 2012 współtworzy historie w grach komputerowych jako projektantka poziomów. Pracowała w firmach Techland, Ubisoft i PCF. Współtworzyła m.in takie tytuły jak wielokrotnie nagradzane Dying Light i Assasin’s Creed Syndicate. Jest jedną z niewielu kobiet w Polsce wykonujących ten zawód. Absolwentka wielu kursów pisarskich z Martą Guzowską, Wojciechem Chmielarzem, Łukaszem Orbitowskim i Sylwią Chutnik. W 2021 została zaproszona na prestiżowe warsztaty literackie Biura Literackiego, prowadzone przez Elżbietę Łapczyńską. | '''Danuta Psuty''' (rocznik 1988) urodziła się w Łodzi i to miasto ją inspiruje. Kocha estetykę secesyjną i historię rewolucji przemysłowej. Lubi technologię, skończyła politechnikę łódzką. Pisze od 2017. Od 2012 współtworzy historie w grach komputerowych jako projektantka poziomów. Pracowała w firmach Techland, Ubisoft i PCF. Współtworzyła m.in takie tytuły jak wielokrotnie nagradzane Dying Light i Assasin’s Creed Syndicate. Jest jedną z niewielu kobiet w Polsce wykonujących ten zawód. Absolwentka wielu kursów pisarskich z Martą Guzowską, Wojciechem Chmielarzem, Łukaszem Orbitowskim i Sylwią Chutnik. W 2021 została zaproszona na prestiżowe warsztaty literackie Biura Literackiego, prowadzone przez Elżbietę Łapczyńską. | ||
+ | ==Powieści== | ||
+ | *[[Ludzie bez dusz]] 2024 | ||
+ | ==Opowiadania== | ||
+ | * | ||
+ | ==Inna twórczość== | ||
+ | *Zła Dziewczyna 2021 |
Wersja z 17:00, 23 kwi 2024
Danuta Psuty | |
Data i miejsce urodzenia | 1988 |
Narodowość | Polska |
Danuta Psuty (rocznik 1988) urodziła się w Łodzi i to miasto ją inspiruje. Kocha estetykę secesyjną i historię rewolucji przemysłowej. Lubi technologię, skończyła politechnikę łódzką. Pisze od 2017. Od 2012 współtworzy historie w grach komputerowych jako projektantka poziomów. Pracowała w firmach Techland, Ubisoft i PCF. Współtworzyła m.in takie tytuły jak wielokrotnie nagradzane Dying Light i Assasin’s Creed Syndicate. Jest jedną z niewielu kobiet w Polsce wykonujących ten zawód. Absolwentka wielu kursów pisarskich z Martą Guzowską, Wojciechem Chmielarzem, Łukaszem Orbitowskim i Sylwią Chutnik. W 2021 została zaproszona na prestiżowe warsztaty literackie Biura Literackiego, prowadzone przez Elżbietę Łapczyńską.
Powieści
- Ludzie bez dusz 2024
Opowiadania
Inna twórczość
- Zła Dziewczyna 2021