Aenir (Siódma Wieża)

Z encyklopediafantastyki.pl
Wersja I.czapla (dyskusja | edycje) z dnia 17:37, 1 lis 2012
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
Aenir

Garth Nix

Siodma wieza aenir.jpg
Aenir
Język oryginału angielski
Forma powieść
Pierwsze wydanie 2001
I wydanie polskie 2003
Wydawca Egmont
Przekład Bartłomiej Ulatowski
ISBN 8323715645
Cykl: Siódma Wieża
poprzednia
Zamek (Siódma Wieża)
następna
brak

Trzecia część cyklu Siódma Wieża.

Świat duchowy zwany Aenirem nie jest przyjaznym miejscem. Tu każdy nieostrożny krok może sprowadzić na wędrowca straszliwe niebezpieczeństwo. Tal i Milla przemierzają tę dziwną krainę, gdzie drzewa chodzą, a zwykła trawa może okazać się groźnym drapieżnikiem. Szukają Kodeksu, magicznego kryształu, w którym zawarta jest wiedza o ich własnym świecie. Muszą pokonać wielu przeciwników: od istoty zaklętej w jezioro po rój jadowitych orszeni i upiora o imieniu Hazror. Poszukując Kodeksu, narażają się na niebezpieczeństwa, jakie nie przyśniłyby im się w najgorszych snach.

Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
Nawigacja
Narzędzia
Pomoc
Szablony